EOTD Hey it’s pink

IMG_6005
Nude is ook zo saai, dus waarom niet een keertje roze? Ik vind het leuk om dingen uit te proberen met oogschaduw en deze keer was de kleur roze aan de beurt.

IMG_6003

IMG_6008
Ik vind ‘m erg mooi geworden. Het valt niet heel erg op, je ziet wel dat het roze is maar ik vind het wel leuk staat! Het laat mijn ogen ook best wel knallen eigenlijk, pluspunt! Het staat ook helemaal niet ‘te’ ofzo, eigenlijk gewoon heel leuk en ‘nude maar dan anders’.

IMG_6014
Catrice Absolute Nude palette – 1e, 3e en 6e kleur | Catrice lashes to kill mascara | Hema Chalky Eyeshader koraal | Technic Electric palette – 2e rij 2e kleur.

Ik heb eerst de Chalky Eyeshader aangebracht over mijn hele ooglid, toen de roze/champagne kleur uit het Technic Electric palette eroverheen. Daarna de 3e kleur van het Absolute Nude palette in het midden en de 6e kleur in de crease en aan de buitenkant. De 1e kleur dan als highlighter en de mascara als finishing touch.

Draag jij vaak kleur op je ogen of alleen nude?

6 thoughts on “EOTD Hey it’s pink

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

