Waar blijft de tijd

Omg | via Facebook
Op die momenten waarop ik aan het denken ben of ik nou 14 ben of 15, waarop ik denk dat ik 5 jaar terug nog 5 was en dat ik mijn oude foto’s terugzie en mezelf amper nog herken. Waar blijft de tijd, hoe kan het allemaal zo snel gaan?

Sommige dingen voelen heel ver weg, terwijl het pas 3 jaar terug is, andere dingen voelen juist heel dichtbij terwijl ze langer terug zijn. Het gevoel van tijd is zo raar.

De vrienden waar ik nu het meest mee om ga ken ik pas een paar maanden, sinds een verjaardag. Je kunt wel raden dat dat voelt als veel langer.


Het is net iets langer dan een half jaar terug dat mijn haar nog blond was aan de onderkant, hihi! Stiekem vind ik het nog steeds heel leuk ^^

Het is zo gek, over minder maand ga ik naar Londen, over een maand zit ik er al. Hier heb ik zo ongelooflijk veel zin in, ik kan niet wachten! En ook nog maar een paar maanden voordat het weer zomervakantie is en dan is het al weer tijd voor de 5e (als ik overga natuurlijk).

Gaat bij jou de tijd ook zo snel? Ik verbaas me er eigenlijk wel over dat ik nu al vergeet hoe oud ik ben af en toe, dan weet ik gewoon echt even niet meer of ik nou 14 ben of 15. Maar goed, 15 dus.

3 thoughts on “Waar blijft de tijd

  1. Isabella

    Ja bij mij gaat de tijd ook zo snel! Ik heb nu vakantie, ik vind het zo’n gek idee dat we nog maar een paar maanden hebben tot het volgende schooljaar!
    x Isabella

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

