Waarom een lifeblogger?

IMG_5352
Ik las laatst de blogpost van Jennie over haar blog. Het ging over de categorieën waarin blogs worden ingedeeld en over dat ze eigenlijk niet wist wat voor categorie het is, aangezien ze schrijft over wat zij leuk vind. Herkenbaar? Vind ik wel. Ik wist ook nooit zo goed hoe ik mezelf moest noemen qua blogger-zijnde. Ik schrijf namelijk over van alles en nog wat, er zit echt geen logica meer in af en toe, haha.

Een lifeblogger dus. Waarom? Omdat ik meer ben dat hetgene wat ik draag en wat ik op mijn gezicht smeer. Lifeblog, omdat het over mijn leven gaat. Hoe meer ik er over na denk, hoe meer alles op z’n plek valt. Haha, ik ben echt blij dat ik dit stukje gelezen heb. Lifeblog is ook een stuk interessanter als ‘beautyblog’ als je het  mij vraagt, dat is namelijk iets te oppervlakkig.

Ik schrijf ook echt over alles in mijn leven, over dingen die ik koop, dingen die ik draag, onderwerpen waar ik over na denk en nog letterlijker: de photodiary’s. Lekker persoonlijk en een soort uitlaatklep voor mij.

Wat voor soort blog heb jij en wat voor blogs vind jij het leukst om te lezen?

12 thoughts on “Waarom een lifeblogger?

  1. xafashionkiss

    Hee,
    Ik heb je blog genomineerd voor het liebster award!
    Dit heb ik gedaan omdat ik je blog erg leuk vind!
    Bekijk mijn blogpost over dit award om te zien wat je mag/moet/kunt doen.
    Ik hoop dat je meedoet en dit award doorgeeft .
    x Margriet (afashionkiss.wordpress.com)

    Reply
    1. Isabel Post author

      Dankje! Ik ben al eerder genomineerd dus je zult binnenkort alleen de vragen terugzien op mijn blog.

      Reply
  2. Kiss & Make-up

    Wel, ik heb vrees ik zo’n oppervlakkige beauty blog over wat ik op mijn gezicht gooi :-P Al schrijf ik wel op een vrij persoonlijke manier. Het concept life blog vind ik wel interessant. Heel breed.

    Reply
  3. vanessablogt

    Ik vind het ook moeilijk om één categorie te kiezen. Mijn blog gaat ook over verschillende onderwerpen.

    Reply
  4. Laura

    Ik heb een persoonlijke blog. Is dat een lifeblogger? In ieder geval, make-up vind ik niet super interessant en fashion heb ik niks mee. Die blogs lees ik zelf ook veel minder. Persoonlijk bloggen kan een beetje (beter dan beauty), al vind ik het wel eng om mij zo bloot te geven op het web.

    Reply
    1. Isabel Post author

      Lifeblogger is als je over je/het leven blogt, denk ik. Haha, het is best lastig uit te leggen. Ik vind het inderdaad ook best raar en soms moeilijk om zoveel over jezelf te vertellen op het internet.

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

