Photographs of 2 weeks #16 1500 comments & vakantie

Hipster
Bron | Het is weer tijd voor Photographs of the week! Vorige week heb ik ‘m overgeslagen, dus dat betekent meer foto’s voor deze week.

WP_003309
BFF event! Het was echt enorm leuk en gezellig, zoals je ook al in mijn verslagje/ shoplog hebt kunnen lezen.

WP_003310
We waren nogal druk bezig met rondlopen en dat soort dingen dus we hadden nog niks gegeten. Eerst maar een suikerspin dus! Ik was al bang dat dit mijn lunch ging worden, maar gelukkig niet.

WP_003315
Dit kwam er nog bij! Een kaasbroodje van de Kiosk.

WP_003317

WP_003319
In de trein met Shirley (ze wilde niet op de foto geloof ik).

WP_003320
Zonsondergang in de trein terug! Heel mooi.

WP_003322
Alles wat ik gekocht/gekregen/gepakt heb bij het bff event (zie hier uitgebreider).

WP_003328
Moe na een lange schooldag! Dit was op maandag en die week was het schoolfeest. Ik hielp met organiseren en ik kan zeggen: het was zeker geslaagd! Ik had ook nog een leuke jurk aan maar daar heb ik helaas geen goede foto’s van omdat het te donker was.

WP_003345
Dit is wat er over is van mijn 50 smaken jelly beans. Al deze smaken vind ik niet lekker. (Bijvoorbeeld: drop, groene thee, boter met popcorn).

WP_003348
Hihi ik maakte een hartje met GeoGebra. Mijn arme leraar probeert me al het hele jaar over te halen om dit programma te downloaden maar ik download het pas als ik er achter kom dat je er dus ook hartjes mee kunt maken. Lekker bezig, Ies!

WP_003349
Mijn Nederlands presentatie! Ik was echt super blij want ik had er een 8 voor, terwijl ik normaal niet zo goed ben in presentaties. Ik deel trouwens ook nooit echt cijfers, maar dit vond ik toch wel het noemen waard omdat het best wel speciaal is.

WP_003350
Ik sprayde parfum over mijn notitieboekje. Oeps.

WP_003375
Zondag in de vakantie ben ik naar Amsterdam geweest met 2 vriendinnen! Het waas super leuk en gezellig. Dit is het Begijnhof. Echt een leuk plekje, lekker stil en een hele mooie kerk. We hoorden ook nog gezang, super mooi.

WP_003381
Aahh 1500 reacties!

WP_003413
Maandag kwamen er 4 vriendinnen (daarvan bleven er 3 slapen) en er werd haar blauw geverfd, haha. Was heel gezellig! We hebben films gekeken en truth or dare gespeeld – uiteraard.

WP_003416
Foto’s maken van eten voor een project van school.

WP_003423
Duidelijke boodschap, lijkt me? Haha. Deze mok heb ik gekocht bij BlossomBooks op het bff event! Ik was ‘m vergeten te laten zien in mijn shoplog.

WP_003426
Meer taartfoto’s, jippie! Mijn zusje bakte deze.

WP_003438
’Niet gebruiken.’ Nee, joh, echt? Haha.

Dat was het voor deze twee weken! Een week lekker vakantie, maar die is helaas nu weer over. Hoe was jouw week? Volg mij op Instagram voor meer foto´s!

One thought on “Photographs of 2 weeks #16 1500 comments & vakantie

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

