Dilemma’s

Naamloos 3
Soms zijn er gewoon van die dingen waarvan ik echt niet weet welke ik moet kiezen. Op dit moment heb ik er ook een paar en vaak helpt het om het van me af te schrijven dus dat is ook wat ik nu ga doen.

Mijn blog is echt een heel groot deel van mijn leven en daarom deel ik het ook graag hier. Er zijn ook een paar dingen die ook echt over mijn blog gaan, dus vandaar.

Engels of Nederlands. Ik geloof dat ik wel eens geprobeerd heb om in het Engels te schrijven maar dat ik uiteindelijk weer terug ben gegaan naar het Nederlands, of dat ik het deels heb gedaan. Ik kan er alleen zo snel even niets van terug vinden. Goed, back to the point, ik zou wel graag in het Engels willen bloggen.  Engels vind ik nog altijd een mooiere taal dan Nederlands en ik heb het gevoel dat ik me er beter in uit kan drukken. Maarja, aangezien Nederlands wel mijn moedertaal is gaat dat toch altijd weer makkelijker dus daarom zit ik heel erg te twijfelen. En jullie dan natuurlijk ook nog, jullie zijn allemaal Nederlands (of misschien Belgisch) en ik weet dus niet of jullie het erg zouden vinden als ik in het Engels verder zou gaan.

Eigen domein of niet was eerst wel een soort dilemma, maar ik weet wel dat ik het liefst een eigen domein heb en daar hoef ik dan alleen nog maar toestemming voor te krijgen van m’n ouders (ze denken dat het effect heeft op mijn schoolwerk, wat misschien ook wel een beetje zo is – maar niet meer dan nu). Alleen dan komen we dus bij een nieuw dilemma, dezelfde naam houden als die ik nu heb of ‘m veranderen? Aan de ene kant past ‘Iesabell’ er natuurlijk wel heel goed bij, maar een andere naam zou ik ook wel leuk vinden. Ik heb vroeger een blog gehad ‘The Ies Way’ en dat vind ik ook nog wel een leuke naam, omdat ik natuurlijk over mijn leven blog en over hoe ik alles doe, in feite. Dus wat vinden jullie? Ik heb echt jullie mening hier over nodig, om er zelf weer een beetje anders naar te kunnen kijken.

Dat was het eigenlijk wel haha, verder heb ik nog wel een heleboel dingen waar ik veel over na denk – wie ben ik en dat soort puber-gedoe – maar daar wil ik jullie niet te veel mee lastig vallen, dat is verder niet echt nodig ;)

Welke 3 dingen zou jij kiezen? Het is niet dat hetgene met de meeste stemmen wint, het is meer dat ik gewoon jullie mening wil zodat ik er weer op een andere manier over na kan denken!

2 thoughts on “Dilemma’s

  1. Eline

    Ik denk dat je wel weet waar ik voor zou gaan, ik kies namelijk hetzelfde als wat ik nu zelf heb ;)
    Dus; Nederlands, eigen domein, dezelfde naam :)

    Succes!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

