Gips


H
oi allemaal! Sorry dat er gisteren geen post online kwam, ik had geen tijd om er een te schrijven en ik was druk bezig – met allerlei doktersgerelateerd gedoe.

Dinsdag ben ik gevallen met gym (trampolines) en ik ving mezelf op met mijn handen dus ja, toen had ik last van mijn pols. Ik wilde toch even naar de dokter om het na te kijken omdat het woensdag toch wel dik werd. Er was geen plaats bij de dokter, dus ik kon vrijdagochtend pas. Na de afspraak bij de dokter ben ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een röntgenfoto en toen moest ik in het gips. Wat er nou precies is, is vrij lastig uit te leggen (ik snap het zelf niet helemaal) maar er is in ieder geval een botje bij mijn duim (onderaan) dat een scheurtje/breukje heeft. Het was niet goed te zien op de foto maar goed, gips dus.

Nu moet ik eerst 10 dagen dit gips en daarna terug voor controle en dan wel of niet nog ander gips (dat gekleurde). Ik hoop van niet, want ik ga naar Londen aan het eind van deze maand en ik heb een toetsweek. Maar goed, we zien het wel. De komende tijd in ieder geval geen blogposts – helaas… – want mijn schoolwerk duurt extra lang nu en daar moet ik dan maar wat extra aandacht aan geven. *sipface*

15 thoughts on “Gips

  1. Veronica

    He bah wat balen, en dan ook nog je rechterhand. Hopelijk mag het er op tijd af voor je toetsweek en je uitje naar Londen!

    Reply
  2. Laura

    Oh ja, ik ben een keer van zo’n circusbal gevallen met gym, ook een scheurtje. Ik moest drie weken gips. Ik hoop dat je arm snel beter wordt!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

