Persoonlijke update: geen gips meer

Hoii! Ik ben laatst naar de dokter geweest en m’n gips mocht er af, jippie! ‘t Is niet echt fijn, gips. Het zit in de weg, het gaat stinken, het voelt vies en het maakt het douchen ook niet veel handiger. Ik was dus ook echt heel erg blij dat het er af mocht.

Nu heb ik een brace, voor 2/3 weken. Mijn pols is echt super slap en ik kan amper mijn eigen schooltas tillen (met een hand dan he, met twee lukt het wel), dus die brace komt wel goed van pas.

Wat er nu eigenlijk aan de hand is met mijn pols/hand/duim? Waarschijnlijk is er toen ik viel en mezelf dus opving een spier verrekt en een beetje gescheurd, waardoor er een stuk van mijn bot meeging (dat schijnt dus vaker voor te komen). Daardoor dus ook de pijn en dat mijn pols zo dik was. Nu is ‘ie vooral blauw, maar dat ‘hoort’ en komt snel weer goed.

Het gaat dus weer beter, ik kan weer schrijven met rechts en alles gaat gewoon een stuk sneller :) Toch post ik binnenkort nog wat minder omdat ik een toetsweek heb volgende week, daarna een reisweek met school en daarna nog een uitwisseling (ik blijf wel gewoon in NL hoor, ze komen hierheen)! Ik zal jullie wel updaten uiteraard, maar er komt niet elke dag een artikel online.

Tot snel! xx Isabel

8 thoughts on “Persoonlijke update: geen gips meer

  1. Isabel

    Fijn dat het gips er weer af is! Had je mijn berichtje ontvangen over de winactie die je bij mij hebt gewonnen?

    Reply
  2. Bo

    Helemaal super dat je gips eruit is! Lijkt me wel lastig, maar fijn om te lezen dat het beter met je gaat :) succes met je toetsweek!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

