Winactie & marktplaats

IMG_6199
Ik won een winactie bij Isabel en ik heb 2 dingen gekocht van Jennie, tijd voor een shoplog dus! Niet helemaal, aangezien ik ook iets heb gewonnen, but you get the point.

IMG_6201

IMG_6200
Dit is het pakketje van de winactie! Heel leuk, met een lief briefje erbij.

IMG_6204 

IMG_6203
Wat er in zit: Catrice Love, Peace & Harmony (van Celtica), Essence Hello Rosy, Catrice Call Me Princess (deze heb ik al maar is een supergrote favoriet dus ik vind het helemaal niet erg dat ik ‘m 2x heb), NYC Intense Lip Colour in Ballroom Blush en 3 samples van Givenchy Verry Irrésistible, Guess Girl Belle (heel lekker!) en Herbalife Herbal Aloe hand & body lotion.

Dankjewel Isabel, ik ben er super blij mee!

IMG_6205
Dan het pakketje! Ik heb twee truien gekocht op de marktplaats van Jennie omdat ze hele goede prijzen heeft en ik ze erg leuk vond.

IMG_6210
Dit is de eerste trui! Het is een soort aztec achtige print – en laat ik daar nou net gek op zijn. Origineel is hij van de Forever21.

IMG_6213
(Sorry voor de tas linksonder). Dit is de tweede trui! Is ‘ie niet super schattig? Er staan twee vossen op. Origineel is deze van Adidas NEO.

Ik ben heel blij met de spulletjes die ik gekocht & gekregen heb. Heb jij laatst nog iets gekocht?

Ik begin over 2/3 weken waarschijnlijk weer met regelmatige posts! Ik mis het wel hoor, bloggen ;)

10 thoughts on “Winactie & marktplaats

  1. Kirsty

    Leuke spulletjes zeg! Die Aloe Vera lotion van Herbalife vind ik erg fijn, jammer dat het geen grote verpakking is!

    Reply
  2. Eline

    Wat een leuke dingen heb je gekocht! Had het ook gezien op Jennie’s blog, maar toch niet gedaan. En wat een leuk pakketje heb je gewonnen, gefeliciteerd! :D

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

