My postcard-project

IMG_5255
Een tijdje terug al weer schreef ik een review over dit boekje, ‘Everything is connected’. Ik ben er helaas nog niet aan toegekomen om ‘m te ‘gebruiken’ – mede omdat ik niet wist naar wie ik eigenlijk kaarten moest sturen.

Ik heb uiteraard wel een paar adresjes, maar ik wilde het liefst zo veel mogelijk verschillende mensen bereiken met deze kaartjes.

My postcard project dus. Ik ga de opdrachten op de kaartjes uitvoeren en ik stuur ze naar jullie! Als jullie dat willen natuurlijk :) Dus als je het leuk vind: stuur een mailtje naar mij: iesaabell@live.nl en binnenkort ontvang je een kaart!

Ik zal je adres alleen hier voor gebruiken en niets anders! Vraag wel toestemming aan je ouders voordat je je adres zomaar geeft.

14 thoughts on “My postcard-project

  1. Laura

    Ah lijkt me leuk, maar omdat ik anoniem blog kan ik je mijn adres niet geven :( Veel succes met het vinden van mensen!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

