Update: LIA, nog steeds druk & Londen

Hoi allemaal! Ik heb een aantal dingen die ik even kwijt wil. Als eerst, ik ben met mijn 2 vriendinnen een youtubekanaal gestart, LIA. We posten 1x in de week en dan in de volgorde van L-I-A (dat is dus 3 weken) en dan een gezamenlijke video. De eerste video staat al online, het is een vlog van Lis (zie hieronder). Het is wel in het Engels, omdat we dat leuker vonden en je daarmee een groter publiek bereikt.

Dan het tweede punt, ik heb het nog steeds erg druk met school. Ik loop achter door vorige week (ik deed mee aan een uitwisseling en had een Frans meisje bij me in huis) en dat moet ik dus inhalen. Gelukkig is het bijna meivakantie! Maar ook dan heb ik het druk, doordat ik aan allemaal praktische opdrachten en verslagen moet werken.

En het laatste, een mooi lichtpuntje in deze drukken schoolweken, Londen! Het was heel erg leuk en ik wil binnenkort een klein verslagje met foto’s plaatsen op mijn blog + mijn outfits die ik gefilmd heb (dit komt op LIA).

Sorry dat ik zo weinig post – ik baal er zelf ook wel van maar ja, school gaat voor he. Hoe was jouw week?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

