Happy & healthy

Happiness
Iesabell gaat altijd een beetje over vanalles en nog wat, beetje beauty, beetje fashion. Dat is ook waarom het een lifeblog is. Helaas heb ik de laatste tijd echt heel erg weinig geblogt en daar baal ik van. Ik had weinig tijd en ik wist ook gewoon niet zo goed meer wat ik moest doen. Waar ik wel achter kwam is dat ik toch wel heel graag door wil gaan met bloggen.

Wat ik altijd graag wil is mensen helpen. Maakt niet uit op welke manier, maar zorgen dat mensen zich beter voelen of gewoon blijer zijn. Daar wordt ik blij van. En dat wil ik ook bereiken met mijn blog. Ik ga me dus meer richten op de ‘happy side’. Meer inner beauty, gezond zijn en lekker in je vel zitten. Wat voor posts ik daar precies bij ga doen weet ik nog niet precies, maar ik wordt wel al weer helemaal enthousiast van het idee.

Ik ben blij dat ik weer wat meer zin heb om te bloggen, ik hou er namelijk van maar soms is het gewoon een beetje te veel samen met school en weet ik gewoon niet meer zo goed wat ik moet doen. Ik hoop dat jullie dit nieuwe ‘pad’ leuk gaan vinden :)

Hoe gaat het met jullie?

5 thoughts on “Happy & healthy

  1. セレネ

    Met mij gaat het ook goed :) Ik ben lekker bezig met scriptie, solliciteren en mijn 101-doelen-project (scriptie en baan zoeken heb ik daar ook op geschreven trouwens :P).

    En als je een paar klassen hoger zit, vind je dat je het dan veel drukker hebt dan nu (dat had ik ook, en ook vond ik de universiteit drukker dan de middelbare school, etc…) :P

    Reply
    1. Isabel Post author

      Goed om te horen! Ja inderdaad, ik denk ook wel dat het zo gaat maar op dit moment is het echt wel even van ´woohhh alle dingen die ik nog moet doen´.

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

