3 leuke Tumblr blogs!

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben een beetje obsessed met Tumblr. Zo veel leuke plaatjes, zo veel inspiratie! Vaak scrol ik door mijn Tumblr dashboard in de reclames als ik tv aan het kijken ben, haha.

Op dit moment volg ik al 159 personen – een beetje veel he? Misschien moet ik dat toch eens uitzoeken – en ik heb natuurlijk ook favorieten! Het leek me leuk om die op een rijtje te zetten :)

image
Pizza (Jess) – Dit is de blog waar ik zelf het meest van reblog volgens Tumblr. Deze blog heeft leuke lifehacks, grappige textposts en leuke gifs/filmpjes. Zeker een aanrader om te volgen als je wat afwisseling wilt tussen de foto’s op je dashboard.

image
Citay-gurl (Amanda) – Leuke inspirerende foto’s en quotes, typisch Amerikaanse foto’s en lekker zomers! Dit is eigenlijk het soort blog waar ik het liefst doorheen scrol haha, gewoon leuke plaatjes en quotes. Simpel, maar heel erg leuk.

image
Still-Getting-There (Niamh) – Een rosy blog met leuke, inspirerende plaatjes maar ook (zoals je hierboven ziet) advies & antwoord op vragen. Ze post hele leuke foto’s en als je een vraag hebt kun je altijd bij haar terecht :)

Zo dat waren er al drie! Ik weet niet 100% zeker of dit echt mijn 3 meest favoriete blogs zijn maar ze komen in ieder geval in de buurt. Ik heb ook nog een paar fanblogs die ik wel heel leuk vind, hihi.

Wat voor blogs volg jij op Tumblr (als je Tumblr hebt)? Trouwens, voor als jullie het leuk vinden, dit is mijne.

3 thoughts on “3 leuke Tumblr blogs!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

