H&M shoppings

H&M Shoppings
Er was een kortingscode en ja, toen kon ik het niet laten. Ik heb weer wat besteld bij de H&M! Ik vind het zo’n leuke winkel, alleen ik kan in een ‘echte’ H&M winkel nooit iets leuks vinden. Dus ja, dan bestel je maar online. Ik heb een paar dingen gekocht die ik al een tijdje op m’n wishlist had staan en echt nodig had, maar ook nog een beetje meer, natuurlijk ;).

Koraalroze trui – Een gekleurde trui stond al een tijdje op m’n wishlist omdat het me wel handig leek om er eentje te hebben voor in de lente als het nog wat kouder is. Ik twijfelde nog tussen mintgroen en deze kleur, maar ik heb uiteindelijk toch voor deze gekozen omdat ik denk dat koraal me beter staat als mint, haha.

Zwart rokje – Sinds dat ik m’n Brandy Melville zwarte rokje te kort vind draag ik ‘m niet meer en ik heb dus wel gemerkt hoe handig een zwart rokje kan zijn… Dit rokje heeft een hoge band (hij is een soort van highwaisted) en het is een andere vorm dan de rokjes die ik nu heb dus dat vond ik wel heel leuk!

Muscle tee – Hihi hoe leuk is deze? Eerlijk is eerlijk, ik had ‘m niet echt nodig, maar ik vond ‘m gewoon te leuk om niet te bestellen. Voor de liefhebbers: ze hebben het ‘I never liked you anyway’ shirt ook weer!

Zwarte broek – We eindigen wel met het minst interessante, maar misschien wel de meest handige! Ik heb nu één zwarte broek van de Primark en ik draag ‘m het liefst elke dag – alleen dat kan niet, dus ik wilde er graag nog een. Broeken van de H&M vind ik heel fijn en nu maar hopen dat het de goede maat is! Ik heb namelijk een maat kleiner besteld als de broek die ik hier voor had, omdat die een beetje aan de grote kant was.

Dit was wat ik de laatste tijd gekocht heb! Wat vinden jullie van de zomercollectie van H&M?

One thought on “H&M shoppings

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

