Common White Girl tag

DSC00354
Starbucks, selfies, LOL… Hoe common white ben ik?

Favoriete Starbucks drankje? Mijn favoriete Starbucks drankje is een caramel frappuchino of witte chocolademelk – want chocolademelk is alijd goed!

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? Best wel lang, maar als ik wil kan ik het ook wel snel. Als ik moet werken op zaterdag kan ik het makkelijk binnen een half uur (met eten erbij dus) maar door de weeks  neem ik liever toch wat extra tijd voor haar & outfit haha, meestal doe ik er dan een uur over.

Hoeveel selfies maak je op een dag? Niet zo veel! Hoogstens eentje per dag.

Hoeveel Instagram-followers en –foto’s heb je? (x) 90 followers en 75 foto’s! Dat zijn toch wel wat meer foto’s dan ik dacht, oeps! (wie helpt me trouwens naar de 100?)

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop? Dat weet ik eigenlijk niet zeker… Ik denk wel ‘LOL’ als iemand bijvoorbeeld iets grappigs stuurt op whatsapp maar volgens mij zeg ik het niet hardop (hoop ik dan maar). En OMG wel als ‘Oh my god’ maar niet als ‘Oh Em Gie’.
image
Draag je kledingstukken vaker dan één keer? Ja. Ik ben niet zó’n rijke tata dat ik m’n kleding meteen weg kan gooien nadat ik ze gedragen heb.

Ben je racistisch? Nee.

Instagram, Twitter of Tumblr? Tussen Instagram en Tumblr kiezen is wel heel lastig, maar Twitter valt bij mij heel snel af. Ik denk dan toch Tumblr.

Wat doe je het grootste deel van je tijd? Huiswerk maken, bloggen (zowel hier als op mijn tumblr) en social media enzo :)

Wie zijn je favoriete YouTubers? Bethany Mota is mijn favoriete YouTuber.

Hoe vaak doe je je nagels? Te weinig! Ik wil het eigenlijk wel vaker doen omdat ik het fijn vind als mijn nagels er mooi en verzorgt uitzien maar ik heb vaak geen tijd en nagellak chipt heel snel bij mij waardoor ik het er na 2 dagen al weer af moet halen.

Ben je een shopaholic? Nee, zo zou ik mezelf niet noemen. Ik vind shoppen wel leuk (vooral online) maar ik doe het niet heel erg vaak. Ook wacht ik altijd vrij lang voordat ik iets koop zodat ik zeker weet dat ik het leuk vind.

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien? Nog maar 1x, maar daar gaat wel verandering in komen omdat ik ‘m nog wel eens wil zien, haha.

WP_003134
Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Soms. Een tijdje terug deed ik dat wel heel veel omdat ik toen nog veel bezig was met m’n wekelijkse diary, maar sinds dat ik wat geminderd ben met mijn blog (gaat verandering in komen hoor jongens!) niet meer, alleen als het heel speciaal/mooi is.

Draag je elke dag make-up? Nee, niet elke dag! Gewoon soms mascara, als ik zin heb.

Hoe stijl je meestal je haar? Ik laat het gewoon opdrogen en dan laat ik het zo zitten, of ik doe m’n lok naar achter met een schuifspeldje. Soms vind ik het wel leuk om iets met een vlecht ofzo te doen, maar meestal niet.

Zie je er altijd presentable uit? Nee… Op dit moment zit ik bijvoorbeeld in m’n pyjama terwijl het al 5 uur ‘s avonds is… Maar meestal wel omdat ik het fijn vind om er een beetje netjes uit te zien en gewone kleren aan te hebben.

Wat vind jij, hoe common white ben ik?

2 thoughts on “Common White Girl tag

  1. Stella

    Hahaha, ik vind soort tags altijd zo leuk om te lezen. Ik zit ook altijd het liefst zo lang mogelijk in mijn pyjama! En ik moest echt lachen om ‘rijke tata’ hahaha. Liefs, Stella.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

