Leuke dingen

DSC00017
Happy things! Vandaag op vrijdag (bijna weekend!) een vrolijke posts over 3 dingen die mij blij maken


Spotify is leuk en handig. Je kan super makkelijk muziek opzoeken, opslaan, bewaren & delen! Ik vond het eerst niet zo heel erg handig, maar ik ben om. Ik kan niet meer zonder! Ik heb heel veel nieuwe liedjes ontdekt, en ook een paar oude die ik jaren niet meer geluisterd heb. Op dit moment staat ook mijn standaard afspeellijst aan, yay :)


Het tijdschrift Vogue. Zo leuk om inspiratie op te doen qua fashion en beauty in dit tijdschrift! Alles is zo mooi en zelfs al had ik de tekst niet kunnen  lezen zou ik me nog kunnen vermaken met de prachtige foto’s. Ook een pluspuntje dat je af en toe een shirt van ze krijgt, haha! ;)


Lijstjes! Ik vond lijstjes altijd al heel handig (ik vergeet dingen heel snel), maar de laatste tijd kan ik echt niet meer zonder. Op aanraden van MissLipgloss maak ik nu elke dag een lijstje met wat ik moet doen en het voelt heel erg goed om iets af te kunnen strepen.  Ook vind ik het leuk om mijn lijstjes te versieren, haha! En ohja, mijn blogideeën lijstje blijft het leukst.

8 thoughts on “Leuke dingen

  1. Myrthe

    Leuk! Ik maak ook altijd lijstjes, dat is echt heel erg handig. Ook Spotify gebruik ik veel sinds het gratis is :)

    Reply
  2. Isabel

    Ik vind die dingen ook erg leuk! Ik heb standaard muziek op spotify opstaan :)
    De kaart die ik van je heb gekregen is ook erg leuk, ik ben met de opdracht bezig.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

