Hi & welcome!


Hi everyone! Welcome on my blog :) I’m Isabel, a 15-year-old girl from the Netherlands. My blog is a lifeblog, so I basically blog about everything I love, but it’s mainly focused on lifestyle right now. I love to write about things I experience in my life and about things I learned so I can share that with you guys (due to my age, I tend to learn a lot, haha). I also write about beauty and fashion because I really enjoy that as well.

Have fun! xx Isabel

NL | Hoi! Ik heb besloten om mijn blog in het Engels voor te zetten. Zoals jullie kunnen zien heb ik al mijn artikels offline gehaald omdat ik graag een ‘fresh start’ wil. Dit is dan ook het laatste Nederlandse dat jullie gaan zien, voor een tijdje. Het is een testje, ik zit al een tijdje in mijn hoofd met in het Engels bloggen en nu ik ook Engelse video’s maak met mijn vriendinnen leek het me ook een stuk makkelijker. Plus, ik vind Engels gewoon een hele mooie taal en door in het Engels te bloggen kan ik m’n Engels ook nog beter maken :) Ik hoop natuurlijk dat jullie mijn blog gewoon blijven lezen haha. Zoals ik eventjes terug al verteld had wil ik me meer op het lifestyle gedeelte gaan richten, dit gaat zeker nog wel door! Er komen natuurlijk nog wel andere dingen tussendoor zoals beauty, fashion en persoonlijke dingen maar dat is de focus op dit moment! Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik, haha!

Trouwens, als jullie in het Nederlands willen reageren dan kan dat natuurlijk :)

3 thoughts on “Hi & welcome!

  1. Eline

    Nice! I’m looking forward to your new posts! :) (Hihi, ik moest natuurlijk even in het Engels reageren.)
    Super knap! Ik ben heel benieuwd!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

