Peach hair don’t care

IMG_0621[1]
Mijn. Haar. Is. Roze. Oh. Mijn. God! Ik ben hier zooooo blij mee hahaha :)

Jullie wisten al dat ik het wilde, maar de vraag was natuurlijk nog of ik het echt ging doen. Maar ik heb het gedaan en ik heb er helemaal geen spijt van (gelukkig)!

IMG_0611[1]

IMG_0616[1]
Wat er is gedaan: Eerst is m’n haar ontkleurd en daarna is er een peach-kleurtje ingegaan! Dit is heel simpel uitgelegd haha. De verf is trouwens pastel pink van La Riche Directions. Het duurde totaal zo’n 4 uur en ik ben bij Kinki Kappers geweest. Ik ben heel erg tevreden, m’n haar is precies geworden zoals ik het wilde en tijdens het ‘proces’ wordt er goed met je overlegd zodat het echt wordt wat jij wilt!

Wat vinden jullie er van?

6 thoughts on “Peach hair don’t care

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

