Mijn vakantie

Nu ik mijn nagels aan het drogen ben (ja, er komen weer swatches aan!) en ik natuurlijk heel erg goed aan het multitasken ben (ik doe alsof) ga ik nu een verslagje schrijven van mijn vakantie. Bereid je voor op heel veel tekst! (klik lees verder)

Ik ben deze week op vakantie geweest naar Brabant. Wauw ja, Brabant. Vlakbij Eindhoven (shopping time!) en ook vlakbij België (daar zijn we de vorige keer achter gekomen, we hadden een afslag gemist en reden zo België in, haha!). Jullie snappen misschien wel dat ik mijn kans om te gaan shoppen in Eindhoven níet heb laten schieten. Ik ga hieronder even vertellen naar welke winkels ik allemaal ben geweest :). De X staat voor ‘hier heb ik iets gekocht’.

Bijenkorf (Mac!!!), Fun Fun Eindhoven (x), V&D (x), The Body Shop (x), H&M, C&A, Kruidvat (x), een of andere sneaker winkel (x).

Oh mijn god. Kun je het je voorstellen? Ik ben voor het eerst in mijn hele dertienjarige leven in de buurt van iets van Mac geweest. Ik heb niets gekocht want voor mijn portemonnee-van-een-dertienjarige is dat iets te hoog gegrepen. Toch vond ik het leuk en hoop ik later er wel een aantal dingen van te kunnen kopen. Dan The Body Shop. Daar was ik ook nog nooit geweest: ik had het zelfs nog nooit gezien. In het kleine, schattige winkeltje waar ik was heb ik niets gekocht en ja, daar ben ik wel trots op. Oke ik heb wel iets gekocht; maar niet voor mijzelf. Moederdagcadeautje!

Op de camping zelf was het ook leuk. Een treintje, een lekker zwembad, glijbanen, een leuk leesboek (kwam niet van de camping zelf), veel ijsjes, midgetgolf… Ook had het park een meer. Daar ben ik eerlijk gezegd niet eens in de buurt gekomen :)

Ik heb trouwens 3 boeken gelezen deze vakantie. Zielen van Stephanie Meyer (mooi verhaal joh!), 2e zomer van de spijkerbroek en 3e zomer van de spijkerbroek van Ann Brashares. Leuke boeken & een leuke vakantie!

Wat heb jij gedaan? (van de gekochte spullen komt nog een shoplog).

4 thoughts on “Mijn vakantie

  1. Pingback: iPictures #2 « Iesabell

  2. Pingback: Swatches Essence Nail Art effect toppers « Iesabell

  3. deijsprinses

    Zielen is dat de vertaling van the host? Vond ik ook een schitterend boek, beter dan twilight.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.